Dadelo S.A. specjalizuje się w sprzedaży rowerów, akcesoriów i części rowerowych przez Internet. Dystrybucja prowadzona jest za pośrednictwem platform CentrumRowerowe.pl oraz Dadelo.pl. Spółka ma stabilną pozycję w swojej branży, co jest solidnym fundamentem do budowania i realizowania strategii rozwoju. 

Oferta należących do spółki sklepów internetowych skierowana jest do szerokiej grupy odbiorców, obejmującej profesjonalnych kolarzy oraz rowerzystów amatorów. Katalog produktów jest sukcesywnie uzupełniany, także o sprzęt i odzież dla osób uprawiających szeroko pojęty sport, co jest odpowiedzią na zróżnicowane oczekiwania klientów. Portfolio obejmuje czołowe marki zewnętrzne i własne. 

Sprawna i nowoczesna logistyka

Posiadany know-how, zaczerpnięty z bogatego doświadczenia Oponeo, pozwala na podejmowanie działań podnoszących wydajność i bezpieczeństwo. Jednym z nich jest dbanie o efektywną logistykę, do czego niezbędne jest korzystanie z nowoczesnych rozwiązań. Pełne zintegrowanie na każdym poziomie procesów logistycznych oraz zastosowanie wielomodułowego systemu SAP klasy ERP umożliwiają realizację większej liczby zamówień, a także budowanie pozytywnych relacji z klientami, opartych na satysfakcji i zaufaniu. 

Strategia Spółki zakłada dalszy rozwój w tym obszarze, obejmujący m.in. zwiększenie powierzchni magazynowej. Obecnie zajmuje ona 2000 m2, a docelowo będzie to 6000 m2

Nowoczesne zaplecze techniczne 

Jednym z podstawowych atutów spółki jest silnie rozwinięty dział IT. Jego działania opierają się w dużej mierze na własnych rozwiązaniach, opracowywanych z najwyższą dbałością o wysokie standardy. Zespoły wykwalifikowanych deweloperów dbają o wdrażanie najnowocześniejszej architektury i metodyki informatycznej, a także spójność wykorzystywanych technologii.   

Bezpieczeństwo danych, analityka jakościowa, performance oraz zadowolenie użytkownika – aspekty kluczowe dla działania spółki poruszającej się w branży e-commerce stoją na najwyższym poziomie.

Efektywny marketing 

Spółka Dadelo S.A. prowadzi szereg skutecznych działań marketingowych, których celem jest nie tylko maksymalizacja zysków, ale również budowa wizerunku marki i jej świadomości wśród klientów.  

Połączenie efektywnych kampanii SEM oraz szeroko zakrojonych działań SEO pozwala na zachowanie balansu między ruchem płatnym a organicznym. Jesteśmy obecni w Social media – na Facebooku, Youtube oraz Instagramie obserwuje nas blisko 50 tysięcy osób. 

Istotnym aspektem działań marketingowych marki jest również obecność w sporcie amatorskim. Liczne akcje sponsoringowe obejmujące zawodników, amatorskie wyścigi oraz interesujące wyprawy, budują związaną z marką społeczność rowerową.    

Strategia

Celem strategicznym Spółki jest wzrost udziału w rynku rowerów, akcesoriów, części i ubrań rowerowych do poziomu 10% w perspektywie średnioterminowej (3-5 lat). Na Datę Prospektu Spółka szacuje swój udział na ok. 1% na rynku sprzedaży rowerów, części i akcesoriów rowerowych oraz odzieży rowerowej sprzedawanych zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i poprzez sprzedaż elektroniczną.

  • Dynamiczny rozwój działalności Spółki w podstawowym segmencie
  • Rozszerzenie portfela oferowanych produktów
  • Poszerzenie bazy klientów
  • Dalszy rozwój Spółki dzięki nabywaniu nowych podmiotów i inwestycjom w nowe rozwiązania technologiczne
  • Dalsza poprawa rentowności

Historia

Historia Spółki sięga grudnia 2015 r. kiedy to spółka CCR Sport sp. z o.o. zawiązała wehikuł inwestycyjny pod firmą Dadelo sp. z o.o. W dniu 20 kwietnia 2016 r. CCR Sport sp. z o.o. oraz Oponeo zawarły umowę inwestycyjną, w wyniku realizacji której w spółce CCR Sport sp. z o.o. została wydzielona zorganizowana część przedsiębiorstwa zawierająca całość aktywów wykorzystywanych do obsługi sprzedaży internetowej funkcjonującą pod nazwą CentrumRowerowe.pl. Aktywa te wniesiono następnie do Dadelo sp. z o.o., w której Oponeo objęło 50 % udziałów.

30 listopada 2017 r., na skutek decyzji Zgromadzenia Wspólników, Dadelo sp. z o.o. została przekształcona w spółkę akcyjną działającą pod firmą Dadelo S.A.

Rok 2018 to czas intensywnego rozwoju sklepu internetowego, w tym powstanie systemu niezbędnego do obsługi klienta (system web, WMS, utrzymanie domen), a także rozbudowy oferty produktowej Spółki.

W lutym 2019 r., w wyniku kolejnych transakcji kupna-sprzedaży akcji zawartych pomiędzy akcjonariuszami Spółki (w dniu 4 lutego 2019 r. Oponeo zawarła umowę sprzedaży akcji z Władysławem Tołyszem, zaś 11 lutego 2019 r. z Arkadiuszem Kocembą oraz Sewerynem Rutkowskim), Oponeo objęło 100 % akcji w Spółce i tym samym Dadelo S.A. stała się spółką całkowicie kontrolowaną przez Oponeo, do której grupy kapitałowej należy.