EYEN – nowa polska marka w sklepie centrumrowerowe.pl

14/08/2019

EYEN to pierwsza marka własna Dadelo S.A. Motorem napędowym jej powstania były potrzeby i doświadczenia pracowników Spółki, którzy sami z pasją uprawiają sport. Wspinaczka górska, jazda rowerem czy skoki na bungee to tylko kilka z dyscyplin wybieranych przez pracowników Dadelo. Wiedzą oni dobrze czego oczekują ludzie aktywni i co pomoże im cieszyć się z aktywności, przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa.

Pomysł na markę własną zrodził się już w okolicach 2017 roku. Celem, który postawił sobie zespół, było stworzenie kompletnego i przemyślanego katalogu odzieży, akcesoriów oraz części rowerowych, które pozwolą zaoferować klientom bardzo dobrą jakość produktu w przystępnej cenie. Całość miała zostać okraszona oryginalną stylistyką i funkcjonalnością produktu oraz ciekawym designem opakowania, tak aby cały buying experience był na wysokim poziomie.

Trudne początki, ale było warto…

Przy ogromnej konkurencji, wprowadzenie na rynek w Polsce nowej, rodzimej marki rowerowej było tytaniczną pracą. Cały zespół odpowiedzialny za rozwój EYEN miesiącami starannie analizował rynek i jego aktualną ofertę. Ważne było również by patrzeć z otwartą głową w przyszłość i wyłapywać nadchodzące trendy.

Kolejnym istotnym krokiem było znalezienie dobrych, sprawdzonych dostawców i nawiązanie z nimi bliskiej współpracy. Trzeba było znaleźć takich, z którymi można by realizować założenia marki EYEN bez odstępstw czy kompromisów. Specjaliści z Dadelo odwiedzali firmy i fabryki w Europie, ale też w Chinach czy na Tajwanie, który jest światowym zagłębiem branży rowerowej.

– „Celem wyjazdów, oprócz pozyskania kontaktów, było sprawdzenie jakości oraz nawiązanie bliskiej relacji z dostawcami. Zaufanie do dostawcy jest niezwykle ważne przy budowaniu własnej marki, którą firmujemy swoim logo.” – mówi Eryk Borys, brand manager EYEN.

Dużym atutem zespołu EYEN była i jest na pewno możliwość pracy na co dzień w jednym z większych w Polsce sklepów rowerowych. Dzięki temu jego członkowie mogą obserwować wszystkie aspekty świata rowerowego, od nowinek pojawiających się na rynku, po preferencje zakupowe klientów sklepu.

Co oferuje EYEN

Najważniejszym z elementów tworzenia marki EYEN był dobór odpowiednich produktów. Debiut marki oparty jest głównie na akcesoriach, które przydadzą się podczas jazdy na rowerze na długich i na krótkich dystansach.

W wachlarzu produktów znaleźć można więc:

  • łatwe w montażu oświetlenie rowerowe,
  • wysokiej jakości kompaktowe oraz podłogowe pompki rowerowe,
  • błotniki rowerowe o lekkiej konstrukcji,
  • funkcjonalną odzież rowerową o klasycznym, ponadczasowym designie.

Nie zwalniamy tępa

– „Pomimo już stosunkowo szerokiego portfolio jestem przekonany, że można jeszcze wiele zrobić i dalej poszerzać katalog produktów, nad czym nieustannie pracujemy. Chcę, aby klienci czuli, że produkty są wysokiej jakości i zaprojektowane z myślą o nich. W końcu wszyscy w zespole jesteśmy rowerzystami i sami z nich korzystamy! A co jest lepsze niż produkt dla kolarza od kolarza?” – dodaje Eryk Borys, brand manager EYEN.