Centrum Rowerowe triumfuje w rankingu liderów e-commerce

Ranking „Liderzy e-commerce. Raport SEO 2020” został opublikowany. W zestawieniu najlepszych sklepów z obszaru sport i rekreacja, Centrum Rowerowe zajęło trzecie miejsce. Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu, w 2020 roku firma osiągnęła 585 248 szacunkowego ruchu, przewyższając swój wynik z poprzedniej edycji o 288%.

Agencja Mayko już po raz szósty opublikowała ranking „Liderzy e-commerce. Raport SEO 2020”. Serwis centrumrowerowe.pl zajął trzecie miejsce w kategorii sport i rekreacja, dzięki osiągnięciu 585 248 szacunkowego, organicznego ruchu w wyszukiwaniu Google w 2020 roku. Daje to wzrost względem poprzedniego roku o 288%, takim skokiem nie może pochwalić się żadna inna firma zestawiona w tej kategorii.

Jesteśmy dumni z osiągniętego wyniku. Sukces SEO to suma wielu miesięcy ciężkiej pracy, zaangażowania profesjonalnego zespołu i dobrej orientacji w trendach. Warto podkreślić, że działamy w bardzo konkurencyjnej branży, dlatego też musimy nieustannie pracować na swoją pozycję. – powiedział Wojciech Topolewski, Członek Zarządu ds. Marketingu w DADELO S.A.

Ranking „Liderzy e-commerce. Raport SEO 2020” został opracowany na podstawie danych z narzędzia SEMSTORM, służącego do śledzenia działań serwisów. Analizą objęto ponad 3000 sklepów internetowych takich jak decathlon.pl, answear.com, czy empik.com, których wyniki podzielono na 9 kategorii w zależności od branż, w jakich funkcjonują. Najważniejszym kryterium oceniania była średnia szacunkowego ruchu z naturalnych wyników wyszukiwania Google.


Grafiki oraz informacja prasowa do pobrania